Utanför landsgränsen

bild 3 (14).JPG

bild 2 (14).JPG

Skärmavbild 2016-10-26 kl. 16.13.20.png

I fredags hämtade Emma upp mig efter min körkonsert och så började vi köra västerut. Karlskoga, Kristinehamn, Karlstad, Arvika, Charlottenberg, Kongsvinger. Efter drygt fyra timmar av kolsvart riksväg rullade vi in i lilla Jessheim, där hon bor tillsammans med Sandra och Therese. Sen väntade en helg av sena nätter, långsamma förmiddagar och mängder av kvalitetstid. I måndags kväll satte jag mig på tåget hemåt igen, lite krasslig och betydligt tröttare än när jag kom dit, men så himla lycklig.

Translation: Last weekend I went to Norway to visit three of the best people I know, Sandra, Emma and Therese. We stayed up all night and spent most of the days on the couch hiding away from the snow and rain, but it was great. Monday night I went back to Sweden, so tired but so, so happy.

 

 

2 thoughts on “Utanför landsgränsen

Leave a Reply

