En dag på stranden

bild 2 (9).jpg

Igår var det varmare än på väldigt länge och vi bestämde oss för att åka till mitt bästa ställe i hela världen. Det är sant, jag vet verkligen inget finare eller bättre än Bolinas. Så, strax efter elva mötte vi Kate och Richie vid bussen för att bege oss iväg. Efter en resa kantad av stress, bilköer och bussmissar landade vi äntligen i den lilla byn och försökte undvika tidvattnet så gott det gick för att hitta det ultimata strandhänget (det gick bättre för vissa än för andra…). Efter några timmar omgivna av surfare och lyckliga hundflockar avslutade vi kvällen på Cost Café innan det var dags att ta bussen tillbaka igen. Dagar som denna är vill jag stoppa i fickan och ta fram någon gång i höst när jag är på väg till bussen mot jobbet och det regnar så mycket att det läcker in innanför min jacka.

Translation: Yesterday Kate, Richie, Marcus and I went to Bolinas, one of the best places in the entire world.

One thought on “En dag på stranden

Leave a Reply

