CA/TX 

Hallå gänget! Vi lever life i Austin bland massor av tacos, margaritas och galen hetta, hörs när jag är tillbaka på kalifornisk mark igen! 

     
 PS. Om du inte kan stå ut tills dess, följ med på Instagram (linneabe) eller Snapchat (berglundlinneaa) om du vill DS. 

 Translation: Right now we’re living life in Austin surrounded by loads of tacos, margaritas and an insane heat, see you when we get back on California soil again! PS. If you’re dying to know what we’re up to, follow along on Instagram (linneabe) or Snapchat (berglundlinneaa) DS. 

6 thoughts on “CA/TX 

  1. Alltså jag försökte gå in på din blogg tidigare för någon vecka sen men då fungerade den inte, så blev så glad när jag upptäckte att det visst fanns en blogg här! Superkul eftersom jag ju är påväg till SF och letar efter lite tips och så. Framför allt hiking-tips, och jag ser att du hikar en del!! Ska läsa igenom din SF-guide också… 🙂

    • Vad fett att du kommer hit! Ja, det finns supermycket bra hiking här. Eftersom vi inte har bil brukar vi vara mest i West Marin/Mt Tamalpais State Park dit man kan ta sig med buss (Steep Ravine trail via Matt Davis är bra om man börjar på Matt Davis, att gå upp till norra toppen är också fint), men den bästa hikingupplevelsen i Bay Area hade jag nog på Mount Diablo nära Concord/Walnut Creek. Eventuellt är det lite varmt där nu, men kolla upp det! Om du vill åka längre är det fint uppe kring Point Reyes och ner mot Santa Cruz. I stan finns Lands End’s trail och Batteries to Bluff trail som är fina!

      • Jättetack för tipsen!! Jag kommer även hänga i Stanford-området, har du ytterligare några tips på hikes i närheten där? Det verkade som att de flesta av dessa var närmare med SF som utgångspunkt 🙂

Leave a Reply

