Nadja Evelina – Finast utan filter

Processed with VSCOcam with c1 presetNär jag var i Stockholm i början på januari gick vi till Debaser Strand och lyssnade på min lillebror. Han har börjat spela med en tjej som heter Nadja Evelina och innan vi gick dit hade jag ingen aning om vad som väntade. Spelningen var sjukt bra, och sedan dess har jag längtat ihjäl mig tills hon skulle släppa sin första singel, Finast utan filter. Nu har den släppts och min pepp visade sig inte enbart vara storasysterentusiasm, för den har fått superfina kommentarer över hela internet. Jag tycker verkligen att du ska lyssna på den och hålla ögonen öppna för Nadja Evelina framöver, för de andra låtarna är minst lika bra.

Translation: You should check put Nadja Evelina (whom my brother sometimes performs with) on Spotify! She just released her first single and even though she’s singing in Swedish I think non-Swedish speakers can enjoy it too. 

Leave a Reply

