3 saker

Idag sticker vi emellan New Orleans-uppdateringarna med en liten lista snodd från Flora.

3 saker jag ser fram emot
:
→ Att ha gjort klart min portfolio och få lite balans på saker.
→ Helg.
→ När en av mina äldsta och bästa vänner kommer hit om 27 dagar!!IMG_79163 saker jag är rädd för:
→ Att någon jag älskar ska försvinna.
→ 
Sjukdomar.
→ Hur samhällsklimatet (i Sverige) förändrats och gränsen för vad som är okej förflyttas i en läskig riktning.DSC07881.JPG3 saker jag borde
:
→ 
Göra saker på en gång och inte prokrastinera.
→ 
Söka praktik.
→ Köpa träningsskor så att jag kan börja gymma igen. Processed with VSCOcam with f2 preset3 saker jag kan
:
→ En jämrans massa balett-termer efter tre år på dansestet.
→ Stå upp för vad jag tycker.
→ Sjunga stämmor. DSC069743 saker jag inte kan
:
→ Pull ups ( 😦 ).
→ Sminka mig proffsigt.
→ Låta bli att gråta när jag ser något starkt eller fint. DSC057793 saker jag blir lugn av
:
→ Skogen.
→ Att borra in huvudet i Marcus nacke och snusa.
→ Riktigt jobbig yoga.DSC078813 saker jag blir stressad av
:
→ Folk som går sakta på gatan, eftersom jag går väldigt fort.
→ Att inte ha kontroll.
→ Att vara sen till en flygplats.DSC081383 saker jag ska göra i helgen
:
→ Förhoppningsvis hajka.
→ Barnvakta världens gullungar.
→ Gå upp tidigt och utnyttja tiden.DSC079483 saker jag har gjort den senaste veckan
:
→ Njutit av det här himla pangvädret vi haft (+23 och klarblå himmel)
→ Varit på IKEA och köpt grejer till vårt nya vardagsrum som blev så sjukt fint.
→ Hängt i Dolores Park fyra dagar av sju.

Translation: A list of things I look forward too, that I’m afraid of, should do, know how to do, don’t know how to do, that stresses me out, that I’m doing this weekend and have done the past week.

2 thoughts on “3 saker

Leave a Reply

