2015 på Instagram

Jag tänkte först göra en sån där årslista som är poppis den här tiden på året, tänkte att det skulle passa eftersom det bara är en och en halv dag kvar på 2015. Men jag började och det kändes varken roligt eller intressant, så istället kan vi ta en titt på mina mest gillade instagrambilder under året. bild-15

Det verkar ju onekligen som att selfies är poppis, selfies och sådant som är kopplat till Marcus. Det känns fint på något sätt.

  1. I maj när jag precis klippt av mig håret (igen).
  2. Marcus examensfirande, som ni snart ska få höra mer om.
  3. På flygplatsen när jag strax skulle borda flyget till SF.
  4. Nästa flygplats, Oakland, när jag och Marcus träffades för första gången på sex månader.
  5. Den här bilden är egentligen från 2014, men jag lade upp den igen när Marcus fyllde år för att jag tycker om den så mycket.
  6. Vår God Jul-hälsning från ett B&B i Napa Valley.
  7. På Mount Diablo efter den satsigaste hajken hittills, längtar tillbaka varje helg.
  8. Jag skaffade nytt pass inför visumansökan och visade skillnaden mot mitt gamla. Det blir en viss förändring på fyra år.
  9. En vanlig selfie som jag tog en dag innan skolan när jag tröttnat på att plugga.

Jag har varit dålig på att skriva här på ett tag, först var det finals och sen besök och sedan har vi njutit så mycket av att bara vara. Vi får se hur mycket det blir skrivet framöver, för imorgon är det som bekant nyår och sen åker vi till New Orleans och efter en enda liten dags stopp i SF flyger vi vidare mot Sverige. Men jag ska verkligen försöka, för jag har så mycket att berätta för er!

Translation: Instead of a 2015 summary – here’s my most liked posts on Instagram this year. A lot of selfies and pictures related to my and Marcus’s relationship, how nice. 

 

2 thoughts on “2015 på Instagram

Leave a Reply

