Inte bara en dans…

DSC06887
Just nu skulle jag inte ha något emot att sitta på taket, att det var en tropisk natt och att jag inte hade något annat att bekymra mig för än att chipsen/vindruvorna skulle ta slut. Istället måste jag skriva en subkultursanalys, en intervjuguide, fixa mitt CV, spela in ljudfiler och skapa något himla Zapf-dokument som jag inte förstår någonting av. Längtar till lördag när vi ska (försöka, igen) att hajka Mount Diablo.

Translation:
Today I wouldn’t mind sitting on the roof on a tropical night and don’t have anything to worry about other than running out of chips/grapes. Instead I have to write a paper on subcultures, an interview guide and create some kind of Zapf-file that I don’t understand at all how to do. Can’t wait for Saturday and more hiking…

Leave a Reply

