Söndagssammanfattning III

Och så var det måndag igen vilket betyder veckosammanfattning och mobilbilder. Vi kör på en gång!

Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Besökte herchurch med Sara, framför allt i studiesyfte men också pga nyfikenhet. Det var onekligen en speciell upplevelse men jag gillade det.

Som inte var planerat:
Åkte till Berkeley, gick en mini-hajk i Claremont Canyon och åt kantarellpizza på Jupiters. Mycket svettigt och mycket gott.
width="660"
Och något nytt jag gjorde:
Spelade Rage Cage hemma hos Nick och Zach. Jag har hört mycket om lördagskvällarna i Castro och nu fick jag (äntligen?) uppleva en själv. Det var… stökigt.

Ett tips från veckan:
Kolla in eventuella väder/brand-varningar i god tid innan du ska åka och hajka, så slipper du bli besviken för att det inte går att bestiga berg pga brandvindar.

Godaste maten jag lagade:
Gjorde en supersmarrig pasta med rostad mandel, stekta tomater, spenat och ricotta från Bonniers vegetariska kokbok. Mums.

Bästa jag lärt mig:
Det är inte alls så jämrans krångligt att åka buss här = ta sig långt bort blev plötsligt mycket mindre jobbigt.

Veckans upptäckt:
herchurch, vilket fantastiskt ställe det var ändå. Så märkligt men så härligt, dit kommer jag tillbaka.
Veckans aj:
Förvånansvärt smärtfri vecka, skönt nog.

Veckans känsla:
Gråten i halsen, pga den tiden i månaden.

Veckan tacksamhet:
Min fina, fina familj som alltid peppar och stöttar. Älskar dom så mycket.
unnamed-5
Betyg på vecka:
PMSig men bra. 4/5.

4 thoughts on “Söndagssammanfattning III

Leave a Reply

