Det kom en fråga

Hej! Jag kommenterar vanligen inte så ofta, men nu bara måste jag då jag är så himla himla förvirrad. På andra bilden uppifrån, den på din pojkvän, är det en naken man som går bakom honom????? Och varför?

Jo, det var så här. Anledningen till att det går en naken man i bakgrunden (och även till att en rätt stor procent av de andra männen bär lädergrejer) är att vi när bilden togs befann oss på världens största läderevent och bdsm-mässa, Folsom Street Fair. Det är en årlig företeelse i SF och i söndags gick vi (plus Hugo, Ida och Sara) dit för första gången. Det var spännande och härligt på många sätt, bäst tyckte jag om att det kändes så accepterande och inkluderande, alla var välkomna liksom.

Jag tog inga kort med min kamera, eftersom det inte kändes riktigt rätt i mina väldigt för sammanhanget väldigt tråkiga och civila kläder. Men titta in hos Vicky om ni vill få en bild av hur det såg ut (jag lovar att ha en bättre outfit nästa år!).

4 thoughts on “Det kom en fråga

  1. HAHAHAH men alltså detta var SÅ kul!!! framförallt att det är ingen biggie att nån springer runt naken med snorren i vädret utan alla fortsätter bara sippra på sitt vin ;)) underbara USA<3

  2. alltså haha. dör lite när jag ser detta. så casual naken man! vet faktiskt inte ens om jag hade vågat befinna mig på en sådan mässa, känns läskigt på något sätt..

Leave a Reply

