Förra veckan

Antal promenerade km: 59,49

Antal vakna timmar hemma: ca 7

Antal yogapass: 3

Antal gånger kameran glömts hemma vid blogg-moment: 4

Antal break downs pga långsamma processer med visum: 2

Antal papper från banken som behövs: 4

Antal papper från banken som jag har: 3

Antal ifyllda blanketter som tar 75 minuter att genomföra: 1/2

Antal praktikrapporter som ska vara inne idag som skrivits klart: 3/4

Det har varit en superfin vecka, men ni kanske förstår varför jag inte varit så aktiv här. På fredag slutar jag praktiken och då hörrni, då kanske jag har tid att andas igen. Om jag äntligen kunnat boka tid på amerikanska ambassaden förstås, annars får jag vänta med andningen lite till.
bild
Det är i alla fall så här fint när jag går till jobbet, så man ska väl inte klaga.

5 thoughts on “Förra veckan

  1. Heja på med allt! känner igen visum-stressen. Så jobbigt med allt oklart och alla besked en ska vänta på! Men för att trösta dig kan jag säga att det faktiskt går rätt snabbt att få tid på ambassaden, jag fick vänta en vecka tror jag! och man får boka själv en ledig dag/tid som passar dig 🙂

    • Ja det är jämrans irriterande speciellt när man är en person som vill ha allt klart i god tid osv. Men vad skönt att höra, har varit så stressad över det där. Och tack! 🙂

Leave a Reply

