Grejer i mobilen

Den senaste tiden har jag faktiskt fotograferat en hel del med mobilen, det är ju mycket roligare (och lättare) när det inte är mörkt och grått hela tiden. Jag tänker att vi tittar lite på vad jag hittat på:

Processed with VSCOcam with f2 preset
För någon vecka sedan började allt bli grönt och jag och My tog lunchpromenader i Observatorielunden så fort solen tittade fram.
Processed with VSCOcam with c1 preset
Jag var i Göteborg med mamma och gick på musikal, men det vet ni ju redan. Här är utsikten från Göteborgsoperan, visst är det fint?
Processed with VSCOcam with m5 preset
För någon vecka sedan var min lillebror Erik i Stockholm och gjorde auditions. Han hade också lite tid att hänga med mig så vi åt dumplings på 58 Dim Sum, tittade på dokumentär om urban explorers och tog igen lite syskontid som man inte får när man bor på olika ställen.
Processed with VSCOcam with f2 preset
Anledningen till att jag var i Örebro förra helgen var Annas möhippa. Så himla kul! Jag ska berätta mer om den i ett eget inlägg, men så här såg det i alla fall ut när jag skulle hålla vinprovning innan middagen.
Processed with VSCOcam with t1 preset
Samma helg var vi ju ute i Riseberga, det har ni ju sett.
bild 4(11)
I går kväll var jag ute och promenerade för att reda ut trasslet i bröstkorgen som hade gjort sig påmint i några dagar. När luften är tung av häggdoft, himlen är rosa och solen inte går ner förrän efter nio blir ju allt lite lättare.
Processed with VSCOcam with x1 preset
Och just det, jag har klippt av mig håret också!

2 thoughts on “Grejer i mobilen

  1. massa frågor som poppar upp nu, men först – SNYGG FRIPPA!! så modigt och så fint. Men 1. vad gör din bror som han auditionar för? 2. var var var har du tagit promenaden? så vackert! kramsi

    • Först och främst: TACK! Lite ovant men känns så bra och känner mig cool haha. 1. Han håller på med musik så han var på audition för två skolor (tar studenten i juni), han har fått antagningsbesked nu och ska gå låtskrivarlinje i höst. 2. I Solna, vid Råstasjön (typ Friends Arena), visst är det fint? Kram!

Leave a Reply

