Brunch, posers och en liten t-shirt.

I onsdags fyllde jag år, hela 24 stycken faktiskt. Även om det inte är någon supersiffra så är min filosofi att man ska ta alla tillfällen att fira, så i lördags bjöd jag över Nora, Karin, My och Hanna för att kombinera två av mina bästa grejer – bubbel och brunch.

Vem älskar inte mimosas? Ingen, tänkte jag och fixade en mimosabar.
DSC05165
Självklart fanns det massa göttigt att äta också. Till exempel grönsakspizza, nachos, ostar, Marabous nya smak (perks of praktik på PR-byrå) och french toast-rullar.
DSC05162
Så här ser det ut i lägenheten där jag bor nu förresten, tycker det är så mysigt.
DSC05168
DSC05189
Sen kom dom här fina + My och Hanna. Jag fick en presentkorg som passade mig på pricken, massor av Renée Voltaire-grejer plus lemonad och godis. Både grönt superpulver och supersockrig polkagris, speglar min matfilosofi rätt bra tycker jag.
DSC05197
När klockan närmade sig kväll åkte vi hem till Nora på Mariatorget.
DSC05207
Där drack vi bubbel och pratade Tinder med hennes lillebror (?) innan vi promenerade mot tunnelbanan. Vi skulle nämligen till Berns! Hyllningsklubben var på Gallery 2:35.1 och Hannas kollega är en av hjärnorna bakom, så hon var snäll och skrev upp oss trots att alla inte har hunnit fylla 23 än.
DSC05213
Förutom att dansa, prata och annat man gör på klubb träffade vi den här killen som absolut ville vara med på kort, så vi tog uppgiften på största allvar.
DSC05222
Sen lyssnade vi lite på Lil’ T-shirt som spelade, dansade ännu mer och tog den här superläskiga bilden innan vi åkte hem, var och en åt sitt håll.

Så himla bra kväll.

8 thoughts on “Brunch, posers och en liten t-shirt.

    • Den är helt knasig, heter ChocoJelly och har jelly beans, chokladpastiller och popping candy i sig… Och tack! Och åh vad kul, visst älskar man ju att fylla år ändå?

Leave a Reply

