9-5, C&W, Sthlm

Jag vill bara titta in här och säga att jag inte har ramlat ner i något hål som ska bli Citybanan eller virrat bort mig i Solna för att aldrig mer hitta tillbaka, utan bara gått mina två första dagar på praktiken. Och flyttat 50 mil. Och skrivit en portfolio.

Det värsta som finns är bloggare som bara skriver om hur mycket de har att göra och hur lite de hinner blogga, så jag tänker inte göra det. Typ. För jag hinner blogga, jag måste bara vänja mig vid kontorstider och lyckas pussla in livet innan och efter. För mig som pluggat i nästan två år och dessförinnan haft deltidsjobb med oregelbundna tider är det en så himla stor omställning att plötsligt jobba 9-5. Men det ska nog gå bra ska ni se, och snart kommer såväl fortsättning på tågluffguiden som en liten sammanfattning av min första praktikvecka. Lovar.

3 thoughts on “9-5, C&W, Sthlm

Leave a Reply

