“Any kind of artwork is fine”

Vad jag lärt mig hittills från mitt portfolioarbete: spellistan Deep focus på Spotify är banne mig världens bästa jobbmusik, jag existerar inte på en enda portfoliokompatibel bild, med bakgrundsmusik känns allt man skriver som en monolog i en film, det tar längre tid än man tror att göra en presentation på tio slides av en trettioåttasidig uppsats.

Men snart, snart är jag klar. Hoppas jag.
Processed with VSCOcam with f2 preset
Bilden är helt orelaterad till inlägget men kan kanske ses som någon typ av framtidsvision. Någon gång ska jag ha tid och ork att ta morgonpromenader vid vattnet igen, kanske inte just den här veckan men snart.

4 thoughts on ““Any kind of artwork is fine”

  1. SVAR: jag vill supergärna ses och gräma mig över saknade till cali! 😀 men du kan ju få landa lite i sthlm och så först *snäll*. Släng gärna iväg ett meddelande på fb (isa bylund) när du börjar bli redo! kul att du kommer hit, välkommen! kram

Leave a Reply

