Fredagsfunderingar

Processed with VSCOcam with m5 preset
Igår gick jag upp tidigare än på flera månader, tog mitt något överdimensionerade bagage och begav mig mot tågstationen. Vi har nämligen några dagar fritt i skolan så jag har passat på att åka hem. Hem till Örebro. Det är så mysigt att vara här och även om jag inte kan vara helt ledig så blir allt så mycket lättare när man kan träffa saknade kompisar, äta middag med familjen och promenera på välkända gator. Just nu sitter jag på Lill-Annas (Örebrotips!) och pillar på den där himla portfolion till AAU, skriver lite på nästa Lundagårdskrönika och sammanfattar budgetår i vårt fiktiva företag. Jag tänkte försöka skriva ihop lite längre och mer uppstyrda blogginlägg också, så håll utkik här så kanske det första kommer upp inom en inte allt för avlägsen framtid. Ha en fin fredag så länge!

2 thoughts on “Fredagsfunderingar

Leave a Reply

