Sånt jag inte gör

Sen senaste veckan har det florerat en typ av omvänd lista i bloggsfären, istället för att berätta om grejer man gillar så handlar den om saker man inte gör. Kul med lite omväxling tänker jag so here we go.
DSC00367
Jag svarar inte på nummer jag inte känner igen. Jag dricker inte bryggkaffe. Jag sminkar mig inte till vardags. Jag spelar inte spel på mobilen. Jag stannar inte uppe sent på kvällen. Jag färgar inte håret. Jag tycker inte om att göra saker jag inte kan. Jag dansar helst inte till house (se föregående punkt…). Jag kör inte bil.

Finns det saker som du inte gör? 

4 thoughts on “Sånt jag inte gör

  1. Hej! alltså det här kanske låter lite mysko men jag hamnade här via din kommentar på floras blogg, (klickade på en random för ville hitta najs bloggar att följa) och så kom jag hit och ba ååååh. när jag såg din header. Är från Helsingborgstrakten och saknar det lite när jag inte bor där längre. kändes knas att jag hamnade just här. Fin blogg har du i alla fall. Kram

Leave a Reply

