Tre ställen i San Francisco där jag gärna skulle äta precis just nu

DSC04414
DSC04415
Brunch på Brenda’s French Soul Food, då skulle jag äta deras helt sjukt smaskiga french toast med pecansmörsås och omelett med tomatrelish utan bacon och kanske äntligen smaka deras berömda beignets.
DSC04159
Lunchen tar jag på Loló och beställer friterad avokado med aioli, färsk chili och syrad rödlök. Självklart med massor av guacamole och nachos till.
IMG_2390
Zarzuela vill jag äta middag nästan enbart för deras bläckfisk. Jag äter ju varken fisk eller skaldjur förutom vid speciella tillfällen annars men denna tapasrätt är på riktigt topp fem godaste jag någonsin ätit så den är definitivt värt ett undantag. Allt annat på Zarzuela är också gott men bläckfisken, en sådan dröm.

Åh jag vill åka nu.

4 thoughts on “Tre ställen i San Francisco där jag gärna skulle äta precis just nu

Leave a Reply

