Spenat, rödlök och dans.

Eftersom det var ett tag sedan jag bloggade ordentligt har jag en hel del att visa er. Vi börjar ett tag innan jul: jullovsnedräkningen var i full gång och innan vi åkte hem för terminen bestämde vi oss för att premiärbesöka T-bar, klubben i AF-borgen i Lund.

My, Hanna och jag började med middag hemma hos Hanna. Tips på gott: stek bladspenat i olivolja tillsammans med rödlök tills det blir mjukt, salta lite. Så otroligt enkelt och så orimligt smaskigt.
DSC04474
DSC04485
Så.mycket.gott.
DSC04480
Vi gav även ett bidrag till topplistan för världens konstigaste bilder.
DSC04512
Jag var superglad och pepp, även om det inte syns på den här bilden.
DSC04500
Vi kom tidigt till T-bar då vi förväntade oss massor av kö, men så var inte fallet. Istället kunde vi promenera rätt in och börja dansa. Och om vi dansade.
DSC04533
Som ni ser är inte bilderna där inifrån av någon vidare kvalitet, jag hade lite för roligt för att tänka på inställningar och fokus verkar det som. Efter ett tag fylldes hela stället och vi träffade massor av klasskompisar och annat roligt folk.
DSC04535
När vi dansat, kramats och skrattat klart gick Hanna och jag hem för att äta upp resterna av middagen och sedan somna som stockar. Vad som hände dagen efter berättar jag en annan gång.

Leave a Reply

