Nytt år osv.

Veckorna innan jul kände jag att något var lite galet. I takt med att hemresan närmade sig ökade pressen på att leverera b-uppsats, krönika, nyårsfest, hemmagjorda julklappar, förberedelser inför utlandstermin osv osv osv. Samtidigt ville min kropp inte vara med längre. Efter en rätt kämpig höst med mycket ångest orkade den inte riktigt med anspänningen. Jag var supertrött men kunde inte sova, hade hjärtklappning, tryck över bröstet, fick alla möjliga konstiga fysiska reaktioner. Det hann inte bli alls så illa som det kan bli, men jag kände att jag var tvungen att stänga av lite för att orka komma tillbaka. Därför tog bloggen en liten paus under julledigheten.

Men nu! Nu är jag tillbaka i Skåne och faktiskt peppad på en ny termin. Jag har sovit massor, ätit massor och umgåtts massor med nästan alla jag tycker om. Självklart ska jag berätta för er vad jag haft för mig, men vi tar lite i taget.
Processed with VSCOcam with f2 preset
Just det, har jag klippt av mig håret också.

Leave a Reply

