Lucka 15: en bild på en person som får dig att skratta

Efter en helg där jag mestadels har dansat och druckit vin i Lund och spenderat resten av tiden utslagen i sängen ligger jag lite efter på julkalenderfronten. Istället för att försöka komma ikapp har jag bestämt mig för att köra på med dagens lucka och kanske komplettera med resten när kalendern är avslutad. Så ni vet.
DSC03697
Det här är Hanna. Hon gillar inte att vara med på bild så jag fick välja en där hon inte syns så mycket. Vi lärde känna varandra när vi började på samma program hösten 2013 men det var först några månader senare som vi började hänga på riktigt. Nu umgås vi så ofta att det känns som att hon nästan blivit en liten del av mig. Den här hösten har vi slitit tillsammans under INS, peppad varandra när skolan känts tung, dansat oss svettiga på dansgolv i Lund, Malmö och Helsingör. Men framför allt pratat, pratat, pratat. Om allt som är jobbigt och allt som är fint. Det som är så bra med Hanna är att vi kan ha seriösa samtal om viktiga saker för att sekunden senare brista ut i världens största skratt. Jag är så glad att jag har henne.

Det här inlägget är en del av Emilys bloggjulkalender, du hittar alla mina luckor i kategorin julkalender 2014.

Leave a Reply

