Lucka 10: en bild på ditt favoritplagg precis just nu

bild(5)
Den här luckan var jättesvår. Jag vill helst posta en bild på en dagens-outfit bild i skirt ljus med harmonisk bakgrund. Ni vet en sådan när man kanske kollar lite nedåt, viker axeln framåt och kikar under lugg. Men jag har ingen sån. Jag tar aldrig bilder på mina kläder. Dessutom reflekterar jag inte jättemycket över vad jag har på mig. Självklart tycker jag om att känna mig fin, det gör nog alla, men jag shoppar nästan aldrig och lägger väldigt lite tid på att välja kläder på morgonen. Så idag blev det svårt när jag skulle välja en bild på mitt favoritplagg just nu. Jag hade kunnat välja mina fantastiskt färgglada vans som faktiskt fastnat på några fina bilder, men dom har jag inte använt sedan oktober på grund av kylan så det vore att ljuga. Istället för en proffsig systemkamerabild kommer här ett suddigt appkamerafoto taget 04.20 i Malmö efter lördagens konsert. Jag råkade nämligen, väldigt impulsivt, swisha mig till en Silvana-hoodie på väg ut från Babel som jag har levt i sedan dess. Den är så skön och ett plus är definitivt att man känner sig lite tuff i den. Som medlem i en cool klubb liksom.

Det här inlägget är en del av Emilys bloggjulkalender, du hittar alla mina luckor i kategorin julkalender 2014.

One thought on “Lucka 10: en bild på ditt favoritplagg precis just nu

Leave a Reply

