Örebro genom mobilen

Förutom att promenera med mamma hann jag med lite andra saker när jag var i Örebro. Jag var dålig på att ta med kameran på äventyr så vi får kolla på hur det såg ut genom mobilen:

IMG_4674.JPG Jag vaknade som sagt mitt i hösten, så här såg det ut på gården.

IMG_4680.JPG Sandra, Emma och jag åt lyxfrukost på Scandic Grand. De belgiska våfflorna var på riktigt de godaste jag ätit.

IMG_4689.JPG Kan inte släppa att det var så fint överallt.

IMG_4694.JPG Jag hälsade på min faster med familj, och blev välkomnad redan vid dörren.

IMG_4740.JPG Sandra, Dennis och jag åkte till Ica och handlade ca allt som var gott och dukade upp en supermiddag.

IMG_4739-0.JPG Det var lite för mörkt för min kamera, men jag lyckades i alla fall få en bild där de syntes lite.

IMG_4738.JPG Emil var också med förstås. Han är söt och typ världens töntigaste hund.

Sen pluggade jag lite också innan det var dags att åka hem. Det var lite tungt, för även om jag inte vill bo i Örebro hela tiden är det så himla trist att vara så långt ifrån de man tycker allra mest om.

Leave a Reply

